hihi

Hej sötisar!

Idag har jag inte gjort så mycket jag har bara varit på skolan och nu är jag med min kompis Sophie :)
Sen har jag också pratat med mamma om att byta skola och de ska jag få göra...
Det blir till Sanden. Någon gång mest troligt samma år som jag börjar 9an :)
Ska bli skönt men det är inte för skälet att jag inte gillar Tallbo utan för att dom ska flytta skolan till
TG-Torpgärdan och jag tar mig inte dit min buss går bara till stan inge längre :S
Det blir lite tråkigt att byta skola IGEN men va tusan de är ju inte mitt fel att dom ska flytta så...

Jaja...Nu ska jag vara social med min kompis och äta lite men vi hörs!

Kramisar från BlondinIna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0