Ingen ork :(

Hej igen!
Jag är verkligen ingen ork längre jag sover bara två nätter i veckan. Jag går i skola på dagarna och på kvällarna och nätterna så pluggar jag för fulla muggar för att hinna med skolan och alla prov. På helgerna försöker jag umgås med vänner och familjen men det typ alltid åt helvet för jag har mitt rum och mina djur att ta hand om... Jag är så jäkla trött så det känns som att jag bara skulle vela hoppa av skolan eller ta en pistol så jag kunde bli av med allt.
Fatta skönt att ta pistolen rikta den mot huvudet och sjuta bara länna frid! Lugn och ro!
Äntligen få andas på en heliga plats som man inte behöver göra någonting på!!

Nu ska jag fortsätta plugga!!

Kramhejjs BlondinIna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0