:)<3



Heej!!

Fan va skönt de e att vara singel!!!
Man kan ju göra va man vill, kolla på vem man vill, festa med vem man vill utan att någon ska bry sig!!!
De e sååå skönt!

Idag har jag varit på badet med min älskade Berg & hennes kille:P
Sen efter de så gick jag på stan & kollade efter en ny jacka:P
Hittade en som jag ÄLSKAR!! Måste bara lyckas få lite pengar av mamma & pappa så jag kan köpa den!:P<3

Nu pratar jag med Alex & Jokke i Nallen, dom ska lana å jag ska typ vara social med dom hela natten:P!
Sen imorgon så ska jag till Luleå & träffa dom, får se om jag tar nån kompis med mig:P

SINGEL LIVET ROCKAR JUST NU!!!!
klar de e lite jobbigt att vara singe, men man måste ju få leva ett eget liv ett tag!

Nu ska jag gå ut & gå en sväng sen får vi se vad som händer:P

Puss & Kram

Systersflikkaa!!


P.s förlåt att jag har glömt blogga!! :(


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0