Cha Cha Bloggen!!



Cha Cha bloggen!

Idag har jag varit hemma, har inte mått så bra.
Igår åkte jag hem från skolan vid 14tiden. När jag kom hem så spydde jag i massor:S
Men idag mår jag lite bättre spydde på morgonen men sen har de inte varit nå mer.
Förutom att både idag och igår höll min mage på att sprängas..eller det känndes som det.

Därför åkte jag idag till vårdcentralen, fick ta ett blodprov och där efter så sa läkaren,
att dom inte kunde fixa det och skickade mig till Sunderbyn.
När jag kom till Sunderbyn fick jag vänta i 2timmar sen fick jag en spruta...
Läkaren där frågade varför jag inte bara hade åkt till vårdcentralen...
Då berättade jag att dom hade sakt att dom inte kunde hjälpa mig:(

Då blev han väldigt arg och sa att de är en "vanlig" spruta och dom på vårdcentralen har den.
Jag blev också förbannad och tackade för mig och gick...
Så i fortsättningen när jag ska till vårdcentralen så skiter jag i de och åker till Sunderbyn,
för dom ljuger så jäkla mycket hela jävla tiden!!

Men nu mår jag bättre och kanske åker till skolan om jag orkar:P
Sen har jag även skrivit våran uppsats i svenska har gjort klart alla obligatoriska uppgifter,
har typ 3st kvar + fram & baksida!!
Men nu ska jag äta så vi hörs väl imorgon om inte annat!<3

Puss & Kram

XoXo// Systersflikkaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0