ChaCha Bloggen!

Kunde ha laddat upp en bild åt älsk, men jag hoppade över de idag:)<3



Heej alla!

Skola idag, inte så kul.
Pratade nyss med älsk:)<3
Idag ska man ut o jogga lite när man kommer hem,
sen ska man väl sitta vid datorn o hoppas på att mina sötnoosar e inne:)<3
Men nu sitter jag å väntar på att Jokke ska ringa....
.
.
HELVETE vad du skräms älskling, precis när jag hade skrivit klart så ringde du....
Ditt lilla spöke!!
Men nu ska jag prata med älsklingen sen ska jag ha Idrott, fast jag har ju typ inte idrott för jag har så jävla problem med mina knän:S
Men de blir väl en promenad ist:)<3
Hihi då kan man ju prata med älsk i telefon!! Fan va jag e smart:)<33 Hihi!
Men vi kanske hörs senare ikväll:)

Föresten!!
Förlåt att jag inte har skrivit om mig o Jokke som jag lovade, men jag har inte haft tid o sen kommer jag inte på hur jag ska berätta det hela=)

Men har ni nå funderingar så är det bara att fråga:)<3

Puss & Kram

Älskar dig Jokke / JokkesFlikkaa

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0