Min JokkeLejon!

 

Älskar min JoakimLejon(L)InaLindqvist

Om honom:
Vad heter han ? Joakim Lejon<3
 
Vart bor han? Luleå<3
Hur gammal? 17 i september!<33
Är han frisk? Klart!<3
Har han humor? Haha men skojar du!!:O<33
Är han lätt att skratta med? Jao!<3
Kan du prata med honom om allt? jodå!<3
Åker han till dig om det hänt nåt jätte allvarligt? De tror jag!<3
Är hans föräldrar skilda? NejNej!<33
Har han syskon?  Japp!<33
Vet du om han varit i kontakt med polisen någon gång? Hihi aa eller de beror på hur man ser de!<33
Har han haft någon speciell behandling? Nja inte vad jag vet<33
Är han fin? Men KLART SOM FN!!!!<333
Har han någon gång slått dig? NejNej!!<3

Om er:
Hur länge har ni varit tillsammans? En dag!
När insåg du att du fick känslor för honom? Hihi de var ett tag sen!<33
Träffas ni ofta? Så ofta de går:)<3

Har ni ätit middag tillsammans? Japp<33
Har ni kollat film tillsammans?
  Japp<33
Har ni varit på bio tillsammans ? Nej inte än!<33
Har ni varit med om något läskigt? Nepp!<33
Har du fått något fint från honom? Jag har ju fått han!<33
Är han bra på att trösta dig när du är ledsen? Jadå!<33

Har ni träffat varandras föräldrar? Bara mamma!<33
Har ni träffat varandras mor och far föräldrar? Nepp men på freda får han träffa min mormor!<33
Har era föräldrar träffats? Nepp!<33
Bor ni ihop? Ne inte än :(<33
Mår ni bra tillsammans?  Klart vi gör!!<33
Har ni haft sex? Ne int än <33
Sover ni i samma säng när ni sover hos varandra? Hihi klart vart annars ska man sova:)<3
Tycker dina föräldrar om din pojkvän? Haha aa mamma gör de iaf :)<333


Kommentarer
Postat av: Anonym

ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFLMAO!!!

2010-04-27 @ 20:01:34
Postat av: Me!

Svar till:

okej? och de ska betyde?!

2010-04-28 @ 12:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0