Bye, Bye Bloggen! :(



Jo. Det har varit roligt. Och intressant. Och givande. Och alldeles, alldeles underbart.

Men det enda vi vet här i livet är att allt som har en början har ett slut och det här blir det sista inlägget i den här bloggen. För den här gången.

Ni kommer att möte mig igen, exakt var, hur och när får ni veta om ni följer mig på Bilddagboken, eller åtminstone kikar in där någon gång då och då för att kolla läget.

Hör gärna av er till mig om vad ni vill läsa om, vad ni vill att jag bloggar om, vad som inspirerat er mest, vad som upprört, eller gjort er glada, antingen här i bloggen, eller om ni hellre mejlar till mig, mejlen hittar du på bildagboken Andeosaninna, eller så skriver jag ut den här. [email protected] eller [email protected] skriver ni i den sista så kommer det till min msn.

För den här bloggen har helt och hållet varit er. Jag har försökt skriva om det ni har bett mig att skriva om. Det var tack vare er kategorin Hatad kärlek! som kom till och jag vet att det finns de som reagerat på namnet på kategorin, men jag kan inte döpa om den, det är ni som döpt den!

För att ni inte ska bli allt för ledsna i väntan på att våra vägar korsas igen så tänkte jag försöka starta en ny blogg så fort jag får nya idér.
Den får handla om vad som hellst. smink, mitt hundliv, kärlek, mig själv m.m kom med idér så fixar jag en blogg så fort jag har fått ett gäng med förslag.

Jag har länkat till min Bilddagbok. Vi hörs! Kram!

Obs! jag har gästlösen på min Bilddagbok men jag ger ut det till er nu.
Lösenordet är: inna
LÄNKEN:

http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#0




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0