Hmmm

Hej kära vänner!

Idag har varit en både bra & dålig dag...
Jag hade jätte kul i skolan pratade med många,
började med min film på bilden som kommer ha alla 3 kategorier med.
Sen blev dagen lite sämmre min siste lektion var inte den bästa.
Jag jobbade nästan ingenting för jag kunde inte sluta tänka på allt jag och Emil hade bråkat om.
Eller bråkat och bråkat men jag blev lite less på att han nästan aldrig har tid med mig.
Han är med mogge & korven hela tiden och har knappt tid med mig...blev lite less på de
så jag sa ifrån...efter de ville han inte prata med mig på ett bra tag fram tills nu för typ 15min sedan.
Då hade han kommit över allt och jag med. så nu är allt lite bättre
   Nu ska jag äta & sen ska jag på möte på skolan!! : S Vi har inte varit nå snälla om man säger så!!

Jaja nu är de mat!!

Älskar er alla!!

P.s Glöm inte att jag älskar dig Emil

XoXo EmilsFlikkaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0