Valpar!

Hejsan hoppsan!!

Idag var vi & kollande på valparna i Kalix!
Vi skulle ju egenligen åka & kolla på dom tidigare men de blev inte av så vi åkte idag.
Dom var jätte söta och jag blev typ förälskad i "Nicki".
Hon var jätte söt å ja hade god lust att ta med henne hem!!

Jag hoppas att jag får henne av pappa men man ska ju inte begöra för mycket!!
Man kan ju alltid hoppas, men de vore ju kul om jag fick henne när jag fyller år eller i alla fall i present.
Fast då kanske de blir lite efter jag fyllt år!!
Dom är 3veckor nu & jag fyller år om 2veckor så alltså är dom 5veckor då...
De kanske är lite tidigt att ta dom från mamma sin...
Kommer ej ihåg när man kunde ta dom ifrån sin mamma tror de var när dom är 7-8veckor men kan minnas fel!!

Tack för dagen Jenny & Robert de var jätte trevligt hos er!
Bilder på valparna kan ni se på www.jennyhr.blogg.se !
De är 11valpar totalt!!

Puss & Kram

XoXo Systersflikkaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0