Tjohej!!


MIN ÄLSKADE SYSTER!!

Veckorna bara går och jag hinner knappt med.
Man jobbar nästan varje dag och vaknar vi 7 varje morgon trotts att man är ledig.
Jag har iaf hittat en kille som jag är väldigt intresserad av, han är väldigt snygg och trevlig.
Men det ända är att vi inte känner varandra så bra, men vi sattsar iaf på att bli vänner sen får vi se vad som händer längre fram :D
 Jag hoppas på att vi blir mer, men är vi bara vänner så är jag nöjd ändå :D
Ska bara lyckas stöta ihop med han för han e lite små blyg när det gäller att träffas första gången så vi får väl se vad som händer men jag hoppas att det inte dröjer så länge bara :P<3
  Nog om de, idag har jag suttit hundvakt och imorgon ska jag göra samma sak + att jag ska och klippa mig :D
Sen jobbar jag lörda sönda sen får vi se hur det blir :D
 Nästa vecka ska jag iaf bo i Trångfors hos min extra mamma, dom ska åka på semester så jag ska vakta hennes hundar en vecka typ. Sen under helgen är det folkracetävling lörda och sönda :D
 Han jag gillar brukar vara på dom tävlingarna så jag ska nog försöka få han dit :D

Jaja men nu ska jag gå och laga mat åt syrran och mosters pojk sen ska vi ta oss in mot stan och kolla runt lite i gallerian :D

Kramhejs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0