HaliHalå:D




Idag har jag varit hemma hela dagen nästan.
Klev upp 6 i morse följde mamma till Sunderbyn,
sen åkte vi till Storheden och handlade mat på Ica Maxi:D
Sen tog vi en sväng på Jysk när vi nu ändå var där.
Vi köpte lite sängkläder och sen köpte jag en present till mamma bara för att hon inte fick någonting på morsdag:D
Sen när vi var klar i Luleå så åkte vi hem och jag duschade.
Sen var det bara att vänta på att Roger skulle komma hem...

Vid  16.30 åkte vi tillbaka till Luleå:D
Då skulle vi till mormor och Bernt och äta middag med Bernts barn, barnbarn, svåger och Olle och Birgith:D
Vi åt en massa god mat och pratade en hel del:D Vi hade jätte kul ihop:D
Nu hoppas man bara på att Anna och barnen med kar kommer upp fler gånger så man får träffa honom också.
Föresten jag beklagar sorgen, förstår att ni har det jobbigt just nu:(<3

Men i alla fall så kunde denna dag inte bli bättre:D Vi skrattade och hade kul hela kvällen, synd bara att den ska ta slut så fort:D
... Nå mer har väl inte hänt idag förutom att de har varit telefon terror hela kvällen:P
Men imorgon ska jag i alla fall åka till vårdcentralen och göra allergi test för Gluten och Laktos:D
Hoppas det går bra, efter de kanske man går på stan en stund om nu någon orkar hitta på någonting:D
Är syrran frisk och jobbar så går jag väl och pratar med henne lite:D

Men om någon vill hitta på någonting så är det bara att höra av sig:D
Antingen på min msn
[email protected] eller på mobilen 073-8309-260 :D<3

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0