HeejHeej!<3



Gud vilken dag,
jag hade helt glömt bort att vi skulle ha brännboll på skolan idag...
Så jag kom typ med högklackat till skolan=)
Men jag fick springa barfota=)
Vi vann mot Ronnys lag och sen vann vi finalen:D Fan va kung:D
Fast vi hade ändå typ 5 småbarn och 4 äldre + suss vår lärare:D
Dom andra lagen hade typ 3småbarn...De var typ fusk men vi vann ju så man ska inte gnälla:D

När jag kom hem så städade jag lite o lyssna på musik ;D
Men nu sitter jag och pratar Rasmus vi har typ pratat i 1,5timme ;D
De e fan bäst, jag skulle kunna prata med han hela natten om jag så fick,
men man måste väl sova nå inatt så jag orkar med min jobbiga, långa, stressiga dag imorgon:D

Hoppas jag får träffa dig i helgen annars vete tusan vad jag ska göra!!!<3

Men nu ska jag fortsätta vara social med Rasmus på Skype sen får vi väl se om jag orkar skriva nå mer ikv ;D<333
You meak me smile :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0