BildBrist!! ;D


Bilden är från Vännes!!! Nalle man visar inte rumpan för mormor ( min mamma)


Hejsan!


Nu har man varit i Kalix de gick skit bra, fick träffa Charlotta som Nalle ska paras med mest troligen:D

Kampen om BIR ett var mellan Charlotta & Nalle:P Så klart tog min älskade lilla Nalle de & Charlotta blev BIM!;D Hon är JÄVLIGT fin & jag tror dom kommer få fina valpar om dom paras men jag vet inte om jag kan släppa iväg nalle:S Kommer sakna han så:(  MenMen  Sen gick  Nalle vidare till final, men sen blev de inge mer av det SOM VANLIGT!!!!!!

Är så jävla less alla dommar jävlar som aldrig kan plasera en lite jävla tibbe!!!!

Men va fan nu ska jag inte gnälla på den här utställningen för de var ändå bara en Inoff(inofeciel utställning). Men vår dommare var iaf trevlig & jag hoppas men får möta han fler gånger;D

Sen träffade jag Emil där borta också:S han var där med sin morbror tror jag de var:P

Men nu ska jag äta & sen ska jag tbx till pappa:P

Älskar er!!<3

Puss & Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0