City!!



Hejsa hoppsan!!


Klev upp för en halv timme sedan, men är fortfarande jätte trött!!
Emil bad mig ringa honom & nu vill han att jag ska komma ner till stan & vara social...
Men jag vet inte, åker väl ner & ser om han kommer göra samma sak som han gjorde i förrgår...

Jag älskar dig Emil men det är inte alltid så lätt när du ganska ofta hellre är med dina kompisar än mig..!

Nu ska jag klä på mig & sen ska jag äta nå & åka ner till stan!!
Sen får vi väl se vad som händer,
 men jag skriver mer senare i kväll om de händer/hänt nå mer under dagen!

P.s Kommentera gärna mina inlägg!! ;D


Puss & Kram!!

XoXo// Systersflikkaa





Kommentarer
Postat av: jenka

emil är ju allte social ;o han sa te mig att int du typ ville va me han lr nå sånt , så då va ja me han å sry om de gjorde nå ,

2010-03-03 @ 14:55:33
Postat av: Systersflikkaa

Jenka, de gör int nå att du e me Emil!;D

Han får väl vara med vem han vill, kan ju inte bestämma över han precis...

2010-03-03 @ 15:19:46
Postat av: jenka

ne de vet ja men tänkte ba ifall du ville veta ;p

2010-03-03 @ 22:26:53
Postat av: Systersflikkaa

oki, men du säg gärna till om han hittar på nå han inte borde göra när han är tsm med mig men skriv de då som pm på typ bdb:)

2010-03-03 @ 23:55:22
Postat av: Anonym

jadå , ja ja ska hålla koll ;p ja brukar int precis tka om nänr folkhlr på me andra samtidigt som dom är tsm em andra ;p

2010-03-04 @ 01:13:29
Postat av: jenka ( förra inlägget oxå , om du int fatta de )

fast vad räknas som över gränsen ? ;p så att ja slipepr spamma dig me onödigt grejjor ;p

2010-03-04 @ 01:14:49
Postat av: Systersflikkaa

hmm, ne men du vet ju vart gränsen går, du vet väl vad man inte vill att sin kille ska hålla på med...

2010-03-04 @ 13:48:32
Postat av: jenka

men förey kanske gränsen går vid kram , de vet ju inte jag ;p fatt när ja träffade han nån gång så frågade ja om ja kunde få en kram å då började han å kolla sig om å se vars du va om han såg dig alltså , å då sa han att du kanske sku bli svartsjuk om du kramade någon annan ,

2010-03-04 @ 17:24:54
Postat av: Systersflikkaa

Okej men de är lugnt han får krama andra om han vill:) för de blir ju som lite fel jag kramar alla mina kompisar & även killar!!;D

2010-03-04 @ 17:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0