;D Love ;D



Hejsan hoppsan!


Som ni säkert har märkt så har jag inte haft så mycket att berätta den senaste tiden,
De beror på att mitt liv just nu bara verkar stå still.. Ganska tråkigt om jag får erkänna:(
De händer inte så mycke nu för tiden jag lalar mest på & är social med mina vänner;D
Igår pratade jag med Emil ett ganska bra tag. Sen gick ja å duscha;D somnade ganska fort...
Jag hoppas att inte Emil ringde igen igår för jag råkade somna hade lovat han att vänta tills han ringde;S

Men jag tror inte han ringde, han är lite glömsk ibland;P
Men nu ska jag kliva upp ur den här kalla sängen å gå & äta nå & sen ska jag väl fara & träna lite;D
Men vi hörs väl nån gång!;D

Pusss&Krammm

XoXo // Systersflikkaa/Emilsflikkaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0