Hejsan hoppsan!!

neeeej

Hej!!

Nu sitter jag hemma hos pappa är på väg till skolan snart!
Förlåt att jag inte bloggar lika mycket när jag är här men de e lite svårt att få tag i datorn...
Men jag älskar er iaf läsare & ni som kommenterar!!;D<3

Hoppas ni har de bra i veckan!!

Själv har jag de rätt så bra lite trött å så men de blir nog bra snart!!
så här ser min vecka ut just nu;D

Måndag: Stan med lilla Berg, träffa Emil!;D
Tisdag:Promenad med lilla Berg;D<3
Onsdag: Stan med lilla Berg, Körträning mellan (18 & 20)
Torsdag: Ledig för förslag!!!
Fredag: Uppträda med kören på Enter (18:30-20:30) KOM DIT!!!;D<33
Lördag: Rally tävling!!;D
Söndag: Jag fyller 15år!;D<3 Tårta hos pappa!;D<3
Måndag: Firar min födelsedag hos mamma!;D

Ska försöka skriva mer i veckan om jag hinner men kan inte lova nå!;D<3

Puss & Kram

XoXo// Systersflikkaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0