Måndag!



Hejsan jag har glömt skriva men här e uppdateringen för Måndagen!

( 08:30-09:45 )
Måndag igen! Nu sitter man på skolan & ska ha "No" Jag klev upp 05:00 enligt min klocka fast egentligen var det 06:00. Jag hade glömt ställa om klockan till sommartid.
No:n är inte så kul, vi har sexualkunskap & ska ha prov på onsdag. men jag ska ha muntligt den 13/4, typ sär barn:S. Idag på No:n ska vi trä på en kondom på en morot(blä) men vi hade skit kul, alla typ skrattade:P

Sen så fyllde Laine & Jazzy kondomerna men vatten & spran typ ut med dom.
Några 6or från Norrkenet ville ha dom men när vi hade tömt en så tog dom den & hade jätte kul. Laine fyllde en ny, de har typ varit kondomernasdag idag;D jag frågade Sophie efter Jj's nummer men fick de inte för han hade tydligen tjej:S

Längtar efter min present som jag ska få av Emil när jag nu får den:P
Just nu är kärleken helt konstig, jag vet inte hur jag ska göra eller nå;D Men jag tror allt blir mycket lättare när jag börjar på Korpen efter sommarlovet:P Om inte tidigare men de e ju typ bara 1månad kvar så jag tror jag orkar gå här den lilla tiden;D<3

( 09:50-11:00 )
Nu har vi rast & sen har vi "So" vi ska typ ha samhällsekonomi (tråkigt) Men lektionen  är ju med Suss så då kanske den blir lite roligare:P
På rasten så frågade Laine 6orna på Norrskenet om dom vill bli min KK, haha så jävla sjukt!:P Ingen svarede  alla blev typ rädd;D HaHaHa... Vi satt i trappe & läste om preventinmedel:P

Men nu har jag "So" & vi ska först prata lite, sen jobbar vi med samhällskunskap. Vi pratar om vad vi ska börja jobba med & diskuterar varför det är så oroligt i vissa länder/städer. Men nu ska jag göra svenska provet om satsdelar, det gick nog inte så bra, det kändes iaf inte som det...

Nu sitter jag & lyssnar när vi diskuterar men vet inte precis vad vi pratar om, Nå om nå regler & dom till döden;S fattar NOLL!! Om 20min så har vi lunch i en timme. Sen så har vi lektion igen & sen slutar jag för jag mår int nå bra känns som om jag ska spy eller nå:S

Nu har jag lunch de är säkert nå äkligt som vanligt... På rasten så var jag med Laine vi skrattade & diskuterade om Emil... om hur han behandlar mig& om inte jag ska dumpa han...

( 11-12:30 )
Nu har jag Engelska med Marie. det var kul vi slutar lektionen 12:30 & ska sen ha engelska med Ronny i klassrummet. Men nu slutar jag Pusshejs!!<3


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0