Orolig:S



Hejsan!

Idag är jag själv hemma, mamma jobbar & brorsan är på lan!
Jag sitter här hemma & funderar hur ajg ska göra:S
Jag vet inte om jag kan lite på min kille mer eller hur jag ska göra...

Är det någon som känner Emil Andersson(Fart Emil)??
Om någon gör de så adda gärna min msn:
[email protected]
Om ni nu vill hjälpa mig, för jag har ingen koll på vad han gör när han inte är med mig..
Sen ljuger han ganska ofta för mig så jag vet som aldrig när jag kan lita på han:S

Men snälla känner ni han & brukar vara med han, adda min msn då & berätta lite vad han gör,
för jag orkar snart inte med de här längre. Jag vet inte vad jag ska tro på när det gäller han:S

Kram!!

XoXo // Systersflikkaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0