Lana!!



Hejsan!!

Idag klev jag & Sophie upp kl.9 ;D
Sen så klädde vi på oss & gick ut med mina hundar.
Efter de åkte vi med 03:an ner till Sophies mamma & hämta pengar, sen tog vi 33:an upp till stan igen & väntade i 15min då tog vi 30 till Luleå!

De var kallt i Luleå men roligt i alla fall ;D
De var nåra killar som kom fram & pratade mecd oss, ingen av oss visste vilka de var ;D
Men dom var jätte söta i alla fall ;D<3

Nu sitter vi hemma, ska snart äta & sen blir de & "Lana" lite.
Vi ska vara uppe hela natten...Försöka i alla fall ;D
Hoppas någon kan vara social med oss/mig på msn eller mobilen!! ;D

Adda min msn om ni vill;D
[email protected]

Puss & Knull! ;P

XoXo Systersflikkaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0