Väntar<3!!



Efter Vänner 2009!!- 3st Bir+1st Bis+2st 1:a plats+3st Hp!!

På bild:
Ina Lindqvist (jag) & "Nalle" (min hund)
Rosetterna:
Lila=HP!
Röd=1:a plats!
Rosa,Gul+Rosa,Blå=Bir!
Blå,Silver=Bis!

Hejsan!!

Klockan är nu 08:23, jag vaknade för 30min sen. Kunde inte sova vete tusan varför...
Jaja hur som helst sitterhär & äter frukost & väntar på att Emil ska ringa!

Idag ska jag:
Vara med Emil!
Vara med Sophie!
Gå på stan!
Prata med syster!
Åka till mamma!
Ha tråkigt!
m.m.

Sen får vi väl se om de blir nå mer men de är allt jag har planerat än så länge:)
Men nu ska jag gå i duschen sen sminka mig & fortsätta vänta på att telefonen ringer! ;D
Älskar dig Emil!!
Kolla valparna från igår på
www.jennyhr.blogg.se

Ha en bra dag allihopa, hoppas den inte blir för kall;D!!

Puss & Kram

XoXo // Systersflikkaa


Min Header!! Kan ej sätta upp den men ska kanske göra en ny & försöka igen...vet ej hur man gör :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0