Brust3n Kärlek?



Jag saknar dig som bara den,
ibland känns det som att jag har begått mitt livs största misstag...
Fast de kanske inte var mitt fel,
de kanske var ditt fel också.

Jag vet inte hur jag ska göra,
det känns som att de kunde bli någonting bra,
någonting stort melaln oss men det försvann bara så fort...
Varför blev det så här,
varför gjorde vi som vi gjorde?
De svaret kommer jag aldrig få för du verkar inte san.

Det verkar som att du inte finns,
som om de bara var en dröm som aldrig blev san...

Jag saknar allt som hände mellan oss,
jag saknar att du inte blev min...
Hur ska jag klara mig utan dig,
du är ju den enda som finns i mitt huvud,
ingenting kan komma emellan mina tankar om dig,
inte heller mellan min kärlek till dig.

Du betyder allt för mig men det verkar inte du förstå,
för du kom som en vind och fick lika fort.
Men bara så du vet,
om du ångrar dig någon gång så står jag här,
jag väntar just på dig med öppna armar och ett längtande varmt hjärta!!<333

KRAM O PUSS!<333


Kommentarer
Postat av: Sara

Finns här :/

Vem är det du menar över huvudtaget?

2010-05-25 @ 14:07:26
Postat av: Hanna

Han har redan ångrat sig. Han försöker ju som fan för att få dig tillbaka, det är du som är blind. Det är du som måste förstå att du betyder allt för honom. Ryck upp dig, ge honom en till chans, för det är han värd.

2010-05-25 @ 17:51:09
URL: http://hawnah.blogg.se/
Postat av: Beth

Vem menar du gmn? <3

2010-05-26 @ 15:28:31
Postat av: Ina

Sara: Tack, det har ingen betydelse...<3



Hanna: De är fan inte han jag menar, jag vill inte ha nå med han och göra längre så snälla SLUTA TJATA!



Beth: En kille bara...<3

2010-05-26 @ 17:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0