FAN ta ER!!!


Heej!

Asså era små jävlla rasister!!

Sluta vara så jävla rasistiska mot mina vänner!!!!

Ni kan inget om deras religion så bryr er för fan inte, ska jag börja vara rasist mot er!?!?!:O

Asså era jävla svennar! Jag hatar att ni behandla folk som ni gör, bara för att dom klär sig anorlunda o har annan hudfärg så betyder det inte att dom inte är som oss....
Alla har känslor till och med dom!
Sluta var rasistiska och sköt er eget!!!!

Era jävla svenanr! Jag hatar hur ni klär er jag hatar hur ni ler jag hatar att ni finns jag hatar att ní bor i mitt sverige!!!
UT UR MITT LAND FÖR FAN!  ni har fan ingen jävla rätt att vara här om ni är rasister!!
I Sverige har alla samma rätt till allt, vi ska vara snälla människor som hjälper andra och inte delar upp folk i olika grupper bara pga hur man ser ut, vad man tror, vad man äter m.m.
NI ÄR SÅ JÄVLA IDIOTISKA SOM SKA HÅLLA PÅ SÅ HÄR!!!!

Små barn gör som ni gör men det är för dom vet inte vad som är rätt och fel....
Visa att ni är vuxna i huvet och sluta tjafsa om små saker....Inte för att de här är småsaker men man håller inte på som ni gör alal har sin tro, alla äter de dom vill, alla ser ut som dom vill och alla klär sig som dom vill!!!

Låt dom vara och se ut som dom vill!! Annars fan blir jag rasist mot er!!!!!!!

Inte så kul eller hur.....

LÅT DOM VARA + MIG!!!!

// JokkesFlikkaa!



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0