Har jag blivit knäpp?!


.
.
Bilden säger väl allt, för tydligare kan jag inte förklara någonting...

*Jag mår illa...
*Jag saknar dig...
*Allt blir fel...
*Idioter som bara får mig att må dåligt...
*Jag kan knappt äta...
*Jag orkar knappt röra på mig...
*Jag bråkar med alla...
*Folk lägger sig i mitt liv på fel sätt...
*Mina vänner e borta...
*Mitt hjärta e tomt...
*Mina kännslor är borta...
*Min kropp känns förlamad...
*Min själ är på väg ut ur mig...

Man kan säga att ingenting är bra just nu...
Jag vet inte vad jag ska göra för att någonting ska bli bra....
Jag saknar en massa i mitt liv, men jag vet inte vad jag saknar, jag vet de låter sjukt....
Asså gud jag blir bara förbannad på mig själv för att jag inte kan få ut nå ur min jävla skalle!!

Jag vet inte hur jag ska göra... Jag orkar inte mer... Orkar inte gå till skolan... orkar knappt träffa folk... Jag orkar ingenting... Vad ska jag göra? Snälla hjälp mig någon!!! =(</3


.
/ InaLindqvistSkovjordbaer!


Kommentarer
Postat av: Jokke

:(:(:(



finns... <3

2010-05-30 @ 10:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0