stan och 1dag kvar!

Hemma och är sjuk sååå meningslöst!!    Jag so skulle träffa älsk idag:)<3



Idag blir det att åka till stan med Sophie. Sen kanske vi träffar hennes kille, de vet man aldrig.
Sen ska jag bara ta det lugnt när hon har åkte hem.
Då ska jag fixa lite för imorgon och duscha.
Det typ suger att skolan börjar imorgon specielt när man har jobbat hela jävla sommaren så man har knappt fått ha kul...
Men de var väl inte meningen att man skulle ha kul... Knappt nå BodenAlive, inge LK....
Allt det roliga har man missat + att man har varit singel hela sommaren...3månader fyfan...
Det börjar bli långtråkigt... Jaja men de e int meningen att man ska hitta kärleken alltid.
Iblande e de väl meningen att någon ska stå ensam all the life out.....

Men nu börjar skolan imorgon så då kanske man inte hinner tänka på det nå...
Det hoppas jag i alla fall.
På tal om skola, jag har bytt skola under sommaren.
Nu går jag på Korpenskolan i 9B!
Vilket inte var något jag hade hoppats på men de dår funka :)

Ha en bra dag alla! Puss och Kram!!



.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0