Jadu!




Hej!

Idag har jag varit på skolan å funderat en jävla massa....
Vet inte längre vem man ska tro på och litea på...
Fick veta att någon har sagt att jag ska stanna på korpen...eller han sa  "se till att Ina stannar på Tallbo!"
Och bara s du vet som sa de så tänker inte jag stanna där jag ska byta skola men vart vet jag inte än?!
Sen så får ni gärna sluta fråga om jag och Emil är tsm fortfarande!!
Sluta vara så jäkla nyfiken på mitt liv!!
Vi är fortfarande tsm & Har varit tsm i 1månad & 3 Veckor idag!!

Älskar dig Emil mest av allt!!<33

//XoXo EmilsFlikkaa






Min Idol Molly Sanden
Kolla hennes blogg på aftonbladet!
http://blogg.aftonbladet.se/29498
Älskar dig Molly!!<3
Ska sjunga någon av hennes låtar på skolavslutningen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0