Fjortistest!! :D<3

Det riktiga fjortis testet!



Det riktiga fjortis testet!

 

Detta testet är verkligen nödvändigt för att veta om du är fjortis

X = mitt svar

Namn:

Ina Lindqvist

1. Du går upp minst en timma innan du börjar skolan , bara för att sminka dej ?

(X) Ja , minst!
(O) nääj , en halv timma ungefär
(O) smink ? vad öär det ?

2. Du använder idominsalva ?
(X) Ja för fan ?
(O) Nej , äckligt !

3. Du brukar vara ute när du egentligen inte får ?

(O) Nej ?
(X) Ja , nästan varje helg

4. Du brukar dricka alkohol på helgerna ?

(O) Ja ? varje helg är jag full
(X) nej bara ibland
(O) nej ? Är du dum eller ?

5. Du brukar skolka i skolan ?
(O) ja , minst en gång om dagen
(X) nej , aldrig!

6. Du har testat droger ?
(O) har väl hänt..
(X) Nej aldirg

7. Du har rymt ut för att supa någongång?
(X) Ja föör fan !
(O) Nej , skulle jag aldrig göra"

8. Du röker?
(X) Ja varje rast*!
(O) Har gjort , men tar inte halsbloss
(O) NEJ aldrig

9. Du är medlem på bilddagboken, lunarstorm , snyggast.se , blogg os.v

(O) Ja , men är inte aktiv där
(O) Nej , jag får inte ha det
(X) Bara dom ? Jag ä medlem på 100 andra oxå

10. Du byter killar , som du byter underkläder ?
(X) Ja, nästan iaf^^
(O) Jafan
(O) nje..

11. Du kan inte gå någonstans utan smink!

(X) nej aldrig!
(O) jo jag kan gå utan smink

12. Du kramar alltid dina vänner när du ser dom , trots det var tio minuter senast

(X) JAAAAAAAAAAAAAAAA!
(O) ehh, jag kramar aldrig mina vänner
(O) nej , jag kramar dom bara ibland

13. Du skickar sms 24/7 , trots att smsen inte innehåller någonting viktigt

(X) ja.. typ så ah
(O) nej=? bara om det är viktigt

14. Du kallar dina vänner för bby , älskling , hjärtat , söönos , gumman , os.v.

(X) ja.. exakt så!
(O) Nej? usch

15. Du pussar ofta dina vänner på munnen när ni ses

(X) Händer
(O) USCH!
(O) Ja 24/7 , och vi har strulat oxå

16. Du laddar upp bilder på bilddagboken varje dag ?

(X) Ja ,ett måste!
(O) nej ? -.-

17. vilken hårfärg har du ?

(O) blond
(X) annat

18. Anser du dej själv vara fjortis ?

(X) Nja asså kanske lite
(O) JA FAAAAAAAAAAAN
(O) Njenjnejnejneje

19. Du dricker vad som helst , bara det är alkohol i det

(X) ja'!?
(O) nej!?

20. Du har comviq kompis ?
(X)JA FÖr helvete
(O) vad fan är det :S
(O) nej , men vill ha

Testa din flickvän!

Mitt resultat:

Ina Lindqvist du fick
17 av 20 rätt

Du är en äkta fjortis ! Bra jobbat! Välkommen i klubben! Fjortis-power 4-life keey ?!

En kompis till mig fick 16 av 20 rätt!
Hennes kommentar:
 Du är näst intill fjortis! Lycka till. Pusha upp tuttarna lite mer nästa gång så går det hem!!

Haha vi höll på att dö...som att hon behöver pusha upp dom nå mer!! :D




.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0