Heej!



Åkte till pappa igår, vaknade upp med två hundar utanför sovrums dörren?? Mysko, men de var bara lilla Moa som hade kommit på besök, hade helt glömt bort att hon skulle komma idag=) Sen ringde Jokke i morse å vi pratade en stund, sen åkte jag till UM (UngdomsMotagningen) för vi skulle dit med skolan idag. Det var jätte kul... Eller nja inte så men vi skrattade åt en hel del:P

Nu sitter jag på skolan och har just skrivit klart 2st dikter om mina 2 Äkta vänner, fast sen har jag ju fler Äkta vänner men har inte hunnit skriva nån dikt men här kommer mina två första iaf=)

Sophie!
Sophie
är min syster, hon är min bästa vän. Jag älskar hon för evigt, fast än hon är snäll. Hon är min ögonsten, den enda vän jag har. Med henne vill jag leva, i alla mina dar.
Sophie hon har en lycka, en lycka sann & klar. Den lyckan vill hon älska, i alla sina dar.
Sophie hon har ett hjärta, ett hjärta utav gul. Det hjärtat vill man älska, varje minut & sekund.
Sophie hon är den bästa, den bästa vän vi har. Hon älskas utav alla, även lilla jag!
SOPHIE Du är så Rar!!


Sara!
Sara är min vän, jag älskar henne så. Han har en del av mitt hjärta, fast än det är svårt.
Sara är mitt allt, hon är så underbar. Jag älskar dig förevigt, även natt & dag
Sara hon kan sjunga, hon sjunger väldigt bra.
Men hon har det svåra som nästan alla har, hon tror ju inte på det själv.
Sara hon är älskad, älskad utav många. Hon är mitt allt, mitt liv, min evighet.
Sara kan man lita på, hon håller alla hemligheter, Hon är en sån person som man kan vara vän med.
SARA Du är Underbar!!

 Hihi jag vet dom e inte så bra, men dom e sanna de lovar jag!!! Efter skolan ska jag och testa frisyrer till skolavslutningen som är nästa torsdag. Sen efter de ska jag hem och äta o sova sen får vi väl se om jag orkar nå mer innan jag ska köra kudden sällskap. Men nu har jag lunch så måste rusa men vi hörs väl sen(a)

P.s Grattis Yosef på 13års dagen!!
 
Puss & Kram
InaLindqvistSkovjordbaer!


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0