Heejsan! :D



Skolavslutning idag:D såå skönt!!
Men man måste först ta sig igenom och sjunga låten The rose...
Tyvärr låter den just nu för jävligt om jag får säga det själv...
Kommer inte ner på dom mörka tonerna...
Så de blir nog ett fjasko...

Hoppas iaf att man inte gråter för mycket...
Det är ju trotts allt min sista dag på Tallbo Friskola,
min sista dag men den underbara lärare Susanne Johansson:D
Börjar på korpen nästa år, hoppas de kommer funka!!

Men jag kommer sakna dom underbara stunderna vi har haft ihop på Tallbo:D
Hoppas det går bra för er nästa år i dom nya lokalerna:D

Mitt liv kommer rulla på om allt går rätt till:D
Just nu är mina betyg väldigt bra, NÄSTAN!!
Jag kommer få 2st IG vad jag vet...
IG i kemi får jag pga att jag aldrig fick göra provet efter att ha försåvit mig...
Jävligt dåligt av skolan, men dom är ju lite sär på Tallbo så vad ska man förvänta sig...
Blir spännande att se vad jag får i Matte efter att ha haft många diskutioner med min lärare...

Men iaf, nu ska jag äta och sen byta om för att sedan åka till skolan och få den hämska dagen avklarad!:D
Hoppas ni får ett bra sommarlov och semester:D
Sola och bade mycket och hoppas på ett strålande väder:D

Puss o Kram!!
                                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0