Hej igen....



Har nu pratat med Rasmus 4timmar allt som allt :D
De var skit kul, men de roliga tar ju alltid slut någon gång.
Jag fortsätter leva som singel och hoppas på att hitta mig någon snart :D
Kvällen har varit rolig men lång och jag har typ ont i hela kroppen+ då att jag är förkyld...
Går just nu bara och rullar tummarna att min röst inte försvinner,
så jag kan sjunga på skolavslutningen på torsdag:D
Fast sammtidigt vill jag inte längre sjunga för allt låter så fel...
Jag hade planerat att sjunga låten "No One" med Alicia Keys men den blev överarbetad så jag hittade inte tillbaka till mina toner....
Sen stod jag och valde mellan Hallelujah och The rose. Det blev The rose för Hallelujah känns konstig att sjunga själv:D
Så nu ska jag sjunga The rose och jag kan inte texten helt än och sen tycker inte jag att den låter nå bra...

Men vi får väl se hur det blir....
Om jag inte kan den så skiter jag i att sjunga för de känns som dumt att sjunga en låt med papper....
Men jaja nog pratat om de.

Nu ska jag gå och sova eller först ska jag duscha sen sova:D
Vi får se om jag orkar med dagen imorgon, för jag behöver min moppe imorgon.
Men som vanligt så har inte min låttsas pappa fixat den så den funkar inte imorgon....
MIN DAG HAR GÅTT ÅT HELVETE IMORGON!!!!!!!!!!!!!
Som jag sa till mamma...Vad var de jag sa, han kommer inte laga moppen förs än nästa säsong och då är det för sent för då ska jag börja köra lätt Mc......

Men jag får väl leva med de här, man ska aldrig tro på någon i ens familj för dom säger bara saker för att göra en glad och sen går allt åt helvete så man sstår där ändå och mår piss för ingenting blir som det är lovat!

Jaja men nu ska jag sova och försöka lösa morgondagen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0