HejHej!

neeeej

Idag händer inte så mycket för jag mår inte så bra...
Jag har ont i halsen, ont i huvudet, ont i hjärtat, ont i själen...
Snart har man ont överallt... Men idag ska jag iaf försöka ta mig till skolan och hämta mina grejer,
sen när syrran slutar så ska jag ta mig till henne och göra min andra frisyr för den här veckan=)
För er som inte vet så håller jag på att testa olika frisyrer till skolavslutningen som är på Torsdag!=)
Sen när jag har varit hos syrran så ska jag med mamma och köpa nya underkläder=)
Sen efter de vet jag inte vad som händer ska nog mest troligen hem om jag nu inte skulle sitta hundvakt igen som jag har gjort 3ggr den här veckan!!=)

Hmm, vad händer mer i veckan??...
Ja just det, imorgon ska jag testa göra en frisyr på Sophie till hennes skolavslutning på Fredagen=)

Sen på onsdag ska jag på Chorisma och sen ska jag till Yasmine och fixa naglarna=)

På Torsdag ska jag upp tidigt som fn och palla min lilla röv till syrran och fixa frisyren sen vid 12 tiden kommer Sophie och ska fixa mina naglar lite...(tå naglarna) Sen händer typ ingenting förutom att 17.30 måste jag dra mig mot skolan för att 18.00 ska jag ha skolavslutning!!!!=)
Sen på kvällen ska jag sova hos Sophie.

På Fredag ska jag upp tidigt och fixa syrrans frisyr=) Sen ska jag på hennes skolavslutnig=)

Sen vet jag inte vad som händer mer i veckan just nu=) Men hela veckan kommer iaf vara full med grejer att göra... Känns som att jag fortfarande har glömt någonting som jag måste ha gjort till på Torsdag=(

Längtar såå till på Torsdag, då man kan känna lite lugn iaf=)

SOMMARLOV!!!!

Men nu ska jag röra på mig, men vi hörs!

Pusshejs=)<3


//Sing3l0söknad3!!=)<3


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0