Hejsan!

Heej!

ska försöka skriva lite idag!

Igår:

Var jag, sophie & hela familjen utom mamma på rallytävling!
Jag & Sophie stod och stekte hamburgare, "Dom var jätte goda sa alla som köppte!" Vi hade lovat att inte bränna oss igen(gjorde de på förra tävlingen"Kusträsk"). Men jag brännde mig iaf en gång :S inte meningen men tog i grillen eller jag slant så handen hamnade på grillen:S.

Erik åkte Co-driver med min pappa i rally bilden men den gick sönder på andra streckan!:( Så dom fick bryta.
Inte så roligt för dom båda hade ju längtat efter att få köra/åka,
Pappa har ju jobbat hela vintern för de har snöat så mycket, & då har han inte hunnit köra nå!
Erik åker "bara" med pappa så då är det ganska självklart att han bara har fått åka igår!

OBS!!! Bilden är INTE från Igår!!


Idag:

Ska jag & mamma åka till godisarenan & tävla/gå ett Dog-a-ton som våran klubb "Blkk" har arangerat för våra medlemar & icke medlemmar, som gillar att gå lågnt men som inte tycker de är kul att gå själv & även för dom som har hundar som har svårt att vara nära andra hundar.
Det ska iaf bli jätte kul att träffa mer hundfolk. Jag ska gå med "Nalle" som är min hund/bäbis!!
Han är snart 17månader, vi var och hämtade han i Finland hos en seriös & trevlig uppfödare!
Tack för en så fin hund Lejla!!!
Än så länge har jag & "Nalle" tagit allt på tävlingarna, okej kanske inte allt....Men vi har tagit allt i våran ras men vi har inte tagit nå i finalen förutom på specialen i Vänner då han blev "Bis"-valp....
Den dagen var en upplevelse.



Jaja men tillbaka till dagen;D
Nu blir det Dog-a-ton & efter de så blir det väl att prata lite med Carina om min tårta nästa helg!
Efter det så händer inte så mycket på ett tag men sen efter de då blir det" Black Village Rockers!!"
Det är en kör jag är med i vi sjunger & har kul!!

På fredag den 12/3 ska vi vara på Enter här i Boden- vår galleria.
Dom har en kvinno vecka just nu som förjade i fredas & ska avslutas den 12;D
Vi ska vara sista kören som uppträder där & Vi ska avsluta vecka & dagen med våra fantastiska sånger.
Så kom gärna & titta å lyssna för de är det värt;D
(För er som hört oss tidigare så har vi nya låtar den här terminen så de blir inte bara våra gammla godingar!)


Info:
Enter galleria - Boden
19:30- 20:30
Café "CQ"
Mellan 18:30-19:30 kommer vi ha en liten paus för att få vila rösten lite & fika!
Kom gärna & prata med oss då för vi är alltid trevliga och har alltid tid för er!!

Kram Black Village Rockers!!!



Puss & Kram!

XoXo// Systersflikkaa!




.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0