Sorry



Hejsan alla!

Jag funderar på att ta bort min blogg...
Jag skriver nästa aldrig nå å jag har inget att prata om för mitt liv är det bästa jag vet!
Jag älskar min Jokke, skolan går bra, jag bråkar inte med nån, inget konstigt händer....
Jag vet inte vad jag ska prata om... Asså jag vill inte ta bort bloggen, men varför ska jag ha kvar den om jag inte skriver nå?!?!?!

Är de nån som har förslag på vad man kan skriva om eller nå så man får fler läsare och känner att de vore kula att skriva någonting?!

Så man får den där känslan som man fick när man precis hade börjat blogga?:O<33

Men bara så ni vet jag älskar er lika mycket även fast min blogg skulle försvinna=)
Jag är så glad att ni har orkat läsa min blogg å inte bara struntat i den =)<3

Puss & Kram

// JokkesFlikkaa


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0