Första Dagen I Skolan!!



Första dan i skolan idag å man e redan less....
Kanske beror på vilka man går med men sen samtidigt är alla typ super trevliga=)
Jag e ganska nöjd med att gå i 9B!
Visst de hade varit kul att gå med sophie men samtidigt tror jag att de hade varit jobbigt att gå i en klass där så många inte gillar att man existerar :O

Men jag kan ju vara med sin älskade syster på rasterna! :D hihi
Nu ska jag snart ta å äta lite sen ska jag åka till BJ och kolla på nåra söta valpar + att få info om hur man ska ta hand om alla hundar :D
Om jag kommer ihåg rätt så var de 15st små hundar man skulle vara hundvakt åt i en vecka :D
Första dagen man är där blir nu på torsdag den 26 på kvällen:D
Fan va många awsom *0//@¤ det finns på korpen ;D hahaha!<3
I Lööv it... Bara allt inte hade varit så svårt ;((<3



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0