FÖRLÅT för min ilska:S


En arg tibbe --> SOM JAG E NU!!!!


Hejsan!

Nu sitter jag hemma & ser på tv & smsar med folk, har så jäkla tråkigt!
det finns int nå man kan göra:S

Idag har jag varit på skolan, suss fyllde år. Efter skolan gick jag på badet med min älskade lilla Berg.
Vi träffade några killar, dom var skit snygga... Men nu ska jag inte vara sån...hihi jag har ju kille så jag ska inte prata om andra, för de gör ju inte min kille...han pratar endast med mig & några till & några 100till & några 1000till.....
Men jag ska inte gnälla jag mår hur jävla bra som hälst, bara tjejen som alla killar ser som nåt jävla sex objekt eller nå......MenMen

Vissa har det värre så jag ska inte säga nå, jag ska bara sitta här & hålla godmin;D

Puss&Kram

Smsa om ni vill eller ring finns alltid på mobilen

Bdb: Systersflikkaa
Pix: Systersflikkaa


L0v3 y0u b1tch3s ;D<3


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0