Sluta Ljug För Fan!!



Asså ibland blir jag bara för less!
Först ska en ljuga om att man e tsm med den,
sen kommer dens kompis och säger att man e tsm med den fast man själv vet att man inte är det...
Sen ska dom hålla på å följa efter en dag ut och dag in bara för att hålla koll så man inte håller på med nån annan...
Vad fan är problemet!!

Jag är inte tsm med dig och jag håller fan på med vem jag vill!!
Du e 19 förfan växupp!! Du beter dig som en jävla barn rumpa!!
Hur svårt kan det egentligen vara att hålla käften och sköta sitt ist för att hitta på en jävla massa historier som fan inte ens e sant!!
Ibland kan jag hata männsikor så jag önskar att dom inte existerade!
Men ska skulle aldrig aksda någon, det är de sista jag skulle göra om jag verkligen inte hade en enda utväg får det....

Nu ska jag försöka andas lite och gå å äta nå för sen ska jag iväg och träna + packa så man kan bo hos Karina hela veckan!:D<3

Men ni får ha det så bra hoppas ni inte hamnar i samma skit som jag alltid hamnar i! :D
Puss och kram söötisar! :D<33



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0