Hej alla barn nu är det barn pogram!;D Hahaha!



Hej alla barn!!

Idag har jag inte gjort så mycke, bara varit på skolan än så länge!
Haha sen har jag skrivit med Emil & lilla Berg, Emil var helt knäpp!
Eller han var på ett jäkla konstigt humör ;D<3
Men de humöret vill jag inte gå in på för jag tror inte ni vill höra allt!;D<333

Just nu pratar jag med lila Berg, hon e på skolan å de e JÄVLIGT livat i hennes korridor.
Ska vara med henne efter skolan mest troligt, tror de blir stan annars blir de väl hem till nån av oss;D
Hihi min älskade Sara sitter & tjuvläser vad jag skriver på msn & här på bloggen å Bdb....

Men nu börjar jag så jag måste sluta, men vi hörs kanske sen

Älskar er alla!!;D<33

Puss & Kram

XoXo// Systersflikkaa!

..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0